Sve za vaš povrtnjak i biljni vrt, unutarnju kultivaciju - indoor uzgoj, hidroponiju ... GROWSHOP

0 - Item

You have no items in your shopping cart.

Podsuma: 0,00 kn

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti poslovanja


Opći uvjeti internetske trgovine Grinshot sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot-UPB1), s preporukama Gospodarske komore i međunarodnim kodeksima za e-trgovinu.

Opći uvjeti poslovanja bave se radom internetske trgovine, pravima korisnika i poslovnim odnosom između vlasnika internetske trgovine (dobavljača) i potrošača (kupca).

Internetskom trgovinom Greenshot upravlja:

Tvrtka Mangor d.o.o.

Adresa: Obala 114, 6320 Portorož
Telefon: 041 / 667-718
E-adresa: info@grinsot.si

Web stranica: www.grinsot.si

Matični broj: 6809804000
Porezni broj: SI33724326
Porezni obveznik: DA

 

Dostupnost informacija


Opći uvjeti vrijede na svim stranicama internetske trgovine bez iznimke.

Prije korištenja web stranice morate pažljivo pročitati opće uvjete i odredbe. Korištenjem ovog web mjesta pristajete na ove uvjete.

U slučaju da se ne slažete s uvjetima, nemojte koristiti web stranicu.

Smatra se da ste bili upoznati sa cjelokupnim sadržajem općih uvjeta prilikom svakog posjeta ili transakcije obavljene putem naše e-trgovine i pristali ste na ponuđene opće uvjete bez ograničenja.

Iz različitih tehničkih ili drugih razloga poslovanje putem naše internetske trgovine ili čak pristup trgovini ponekad nije moguće.

Stoga davatelj zadržava pravo ograničiti ili potpuno zaustaviti prodaju nekih ili čak svih proizvoda na određeno ili neodređeno vrijeme ili ograničiti ili potpuno zaustaviti pristup stranicama internetske trgovine ili na neki drugi način ograničiti ili zaustaviti internetsku trgovinu.

Zadržavamo pravo izvršiti bilo kakve izmjene, djelomično ili u cijelosti, bilo kojeg dijela Općih uvjeta bez posebne obavijesti. Izmjene vrijede od trenutka objave.

 

Davatelj nastoji najbolje što može učiniti sav tekstualni, audio i grafički materijal na stranicama internetske trgovine Grinshot što je moguće cjelovitijim i korektnijim, ali se ne obvezuje na potpunu točnost i cjelovitost podataka na stranicama internetske trgovine, niti se obvezuje na potpunu ispravnost i savršenstvo tekstualnog, slikovnog ili zvučnog materijala. Slike predmeta su simbolične i ne predstavljaju uvijek stvarnu situaciju kao što su boje, dodaci i slično.

 

Davatelj se obvezuje da će kupcu uvijek pružiti sljedeće podatke:

1.) identitet ponuditelja (naziv i sjedište tvrtke, porezni broj, matični broj),

2.) kontakt adrese koje omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefonski broj),

3.) bitne karakteristike robe ili usluga,

4.) dostupnost proizvoda (svaki proizvod iz ponude na web mjestu dostupan je u razumnom roku),

5.) uvjeti isporuke proizvoda (način, mjesto i vrijeme isporuke),

6.) sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno postavljene i moraju prikazivati ili već uključuju porez na dodanu vrijednost i troškove prijevoza. Sve cijene izražene su u EUR (Eurima),

7.) način plaćanja i dostave,

8.) vremenska valjanost ponude,

9.) rok u kojem je još uvijek moguće odustati od ugovora i uvjete za odustajanje,

10.) postupak žalbe također mora biti razjašnjen, uključujući detalje o kontaktnoj osobi ili korisničkoj službi.

 

Cijene

Sve cijene izražene su u EUR (Eurima) i uključuju propisani porez na dodanu vrijednost (PDV).

Cijene vrijede u trenutku potvrde narudžbe (završetka kupnje).

U slučaju da se tijekom obrade narudžbe cijena predmeta promijeni, davatelj će obavijestiti kupca. Ponuditelj će se u svakom slučaju potruditi pružiti kupcu nižu cijenu ili. ponuditi odgovarajuće rješenje koje će ići na obostranu korist i zadovoljstvo.

U cijenu nije uračunat trošak dostave.

Postupak kupnje

Za kupnju nije potrebna registracija.

Korisnika će sustav voditi kroz cijelu kupnju. Obavezna polja moraju se popuniti, u suprotnom kupnja nije moguća. Kada korisnik dovrši kupnju, e-poštom će biti obaviješten o sadržaju kupnje.

U ovoj je fazi neopozivo zaključen ugovor o kupnji naručenih predmeta između kupca i prodavatelja.

Za detaljne informacije o proizvodu ili. proizvode možete dobiti klikom na minijaturu ili. fotografija ili naziv proizvoda. Kada kliknete na odabrani proizvod, otvorit će se nova stranica proizvoda koja je predstavljena s detaljnim opisom, fotografijama proizvoda, nazivom proizvoda, cijenom, popustima, kodom ili. referentni kod ili broj proizvoda. Slike točno predstavljaju ovaj proizvod koji naručujete.

Za samu narudžbu (gumb ‘Dovrši kupnju’) prikazuje se vrijednost kupnje, koja ovisi o broju odabranih proizvoda. Poštarina se dodaje troškovima proizvoda. U slučaju besplatne poštarine, to je navedeno na web mjestu.

U obrazac unesite sve potrebne podatke koji su nam potrebni da vam pošaljemo vaš paket. Molimo budite precizni prilikom unosa podataka.

Još jednom provjerite ispravnost vaših poslanih podataka, br. stavke koje ćete naručiti. Kupnju dovršite klikom na gumb "Pošalji narudžbu", pri čemu morate prihvatiti Opće uvjete. Prihvaćanjem Općih uvjeta pristajete na plaćanje.

Klikom na gumb 'Pošalji narudžbu' na kraju kupnje potvrđujete da ste upoznati s cjelovitim tekstom objavljenim u Općim uvjetima i da ste u trenutku kupnje izričito podsjećeni na ove uvjete. Vaša narudžba / ugovor zaključen je na slovenskom jeziku.

Ponuditelj robu pakira, šalje i o tome obavještava kupca e-mailom u obećanom roku.

 

Način plaćanja

Plaćanje gotovinom (primanje robe u trgovini).
Plaćanje pouzećem (po isporuci).
Bankovni prijenos na transakcijski račun - plaćanje predračunom (plaćanje prije isporuke).
Zadržavamo pravo produljenja roka zbog tehničkih ili drugih pogrešaka u postupku. U ovom slučaju, obvezujemo se da ćemo o tome obavijestiti klijenta. Obavijestite nas ako od nas niste dobili nikakvu obavijest i prošlo je više od 3 radna dana od vaše kupnje.

1.) Plaćanje u gotovini (prihvaćanje robe u trgovini)

Robu plaćate i preuzimate u trgovini Grinšot (u PE Ljubljana ili PE Piran).
2.) Plaćanje dostavom (po isporuci)
Po isporuci paketa kurirskom DPD-u ili GLS-u (tvrtke koje se bave kurirskom i paketnom distribucijom) plaćate iznos kupnje (vrijednost proizvoda), poštarinu (poštarina iznosi 4,00 EUR, preko 50,00 EUR je besplatna) i proviziju za prijenos novca.

Naknada za prijenos novca:

Vrednost odkupnine Cena Slovenija v EUR
do 250 0,7
Nad 250 do 500 1,5
Nad 500 do 1.000 2,8
Nad 1.000 do 2.500 5

Cijenu za otkup (iznos naručenih proizvoda) plaća primatelj pošiljke, koji je ujedno i obveznik provizije za plaćanje otkupa. U slučaju naloga za plaćanje pouzećem u svakom slučaju plaćate proviziju, čak i ako je poštarina besplatna.
Proviziju možete izbjeći samo plaćanjem predračunom (bankovni prijenos) ili gotovinom u trgovini Greenshot.
Kupac koji je naručio proizvod, a nije ga preuzeo, dužan je naručiti sve daljnje narudžbe prema predračunu i podmiriti troškove poštarine nastale zbog njegove narudžbe koju nije preuzeo. U suprotnom, sve njegove daljnje narudžbe bit će otkazane.
3.) Bankovni prijenos na temelju izdanog predračuna (plaćanje prema predračunu)
Ovom vrstom plaćanja poslat ćemo vam sve potrebne podatke za izvršenje bankovnog prijenosa na vašu adresu e-pošte na kraju kupnje.
Troškovi bankovnog prijenosa na temelju plaćanja predračunom uključuju iznos kupnje (vrijednost kupljenih proizvoda) i poštarinu (poštarina iznosi 4,00 EUR, preko 50,00 EUR je besplatna).

Ako kupac želi što prije primiti naručene artikle, potvrdu o plaćanju može poslati na adresu e-pošte info@grinsot.si, u suprotnom, čim davatelj usluga otkrije prijenos kupca na transakcijski račun, robu će otpremiti. Pružatelj se obvezuje redovito i što je prije moguće pratiti transfere, u interesu brze otpreme.

Pričekajte da se izvrši plaćanje dok ne dobijete informativni pregled vaše kupnje, jer ne možemo jamčiti da ćemo plaćenu robu moći isporučiti na vrijeme. Pričekajte našu e-poštu, gdje ćemo vam poslati točne podatke o zalihama robe i vremenu isporuke.
Nakon primitka prijenosa obavijestit ćemo vas i poslati paket. Budući da ste iznos uplate već platili putem bankovne doznake, kurirom ne plaćate ništa po isporuci paketa.
Plaćanjem predračunom izbjegavate plaćanje provizije navedene u točki 2.).

Vrijeme isporuke

Ponuditelj nastoji da roba bude isporučena kupcu u navedenim rokovima. Proizvodi na zalihi imaju rok isporuke 3 radna dana. Ako artikla nema na zalihi, morat ćemo još malo pričekati na isporuku. O vrlo dugom razdoblju čekanja obavijestit ćemo vas e-poštom.

Nakon izvršene narudžbe kupac putem e-maila dobiva obavijest o izvršenoj narudžbi koja sadrži podatke o sadržaju narudžbe i načinu plaćanja. Obavijest sadrži i kontaktne podatke davatelja koje kupac može kontaktirati u slučaju bilo kakvih pitanja ili komentara u vezi s narudžbom.

Način isporuke

Način dostave je dostava paketa od strane tvrtki koje se bave kurirskom i paketnom distribucijom DPD ili GLS, što znači da će narudžba biti isporučena sljedeći dan po primitku obavijesti ili dva dana nakon primitka obavijesti da je proizvod spreman za otpremu.

Ako artikla nema na zalihi, morat ćemo još malo pričekati na isporuku. O vrlo dugom razdoblju čekanja obavijestit ćemo vas e-poštom.
1.) Troškovi dostave
Troškovi poštarine dodaju se vrijednosti kupnje, naime 4,00 EUR (preko 50,00 EUR je besplatno). U slučaju plaćanja gotovinom (pouzećem), morate dodati i uplatu provizije navedene u točki 2).
Po primitku isporučene robe dobit ćete i originalnu fakturu sa svim informacijama i u skladu s uvjetima prodaje objavljenim na ovoj stranici i potvrđenim prilikom narudžbe.

Pri prihvaćanju pošiljke obavezno potpišite dokument o prihvaćanju.

Ako mislite da vaša narudžba kasni s dostavom, odmah nas obavijestite na info@grinsot.si i potrudit ćemo se da naručenu robu primite u najkraćem mogućem roku.
Prodavatelj nije odgovoran za kašnjenja davatelja kurirskih usluga ili za oštećenje ambalaže. Kupac bi trebao odmah pregledati primljenu robu i u slučaju oštećenja odmah se obratiti davaču kurirskih usluga. Također bi se odmah trebao obratiti prodavaču.

Naručene proizvode možete sami preuzeti u trgovini Grinšot (PE Ljubljana ili PE Piran).

Po dogovoru vam možemo dostaviti i pošiljke u vrijednosti većoj od 50,00 EUR.

Jamstvo

Tvrtka Mangor d.o.o. jamči kvalitetu robe uz jamstvo proizvođača robe.
Proizvodi imaju jamstvo ako je navedeno na jamstvenom listu ili računu. Jamstvo vrijedi prema uputama na jamstvenom listu i nakon podnošenja računa. Jamstveni rokovi navedeni su na jamstvenim listovima ili na računu.

Jamstvo se ne odnosi na sljedeće slučajeve:

- u slučaju oštećenja ili oštećenja proizvoda zbog nepridržavanja uputa za rukovanje proizvodom,

- u slučaju oštećenja zbog nepravilne uporabe, neopreznog rukovanja, mehaničkih oštećenja i oštećenja u slučaju više sile (prenaponski napon, munja ...),
- u slučaju oštećenja uslijed intervencije osobe koja nije ovlaštena za popravak proizvoda,
- u slučaju oštećenja uzrokovanog uporabom drugih elemenata koji izvorno nisu pripadali uređaju,
- u slučaju kvarova kada su spojeni na pogrešan napon ili vrstu struje.

Izjava o jamstvu:

- Proizvođač jamči da će proizvod ispravno funkcionirati tijekom jamstvenog razdoblja ako ga koristite u skladu s njegovom namjenom i priloženim uputama.

- Tijekom jamstvenog razdoblja, proizvođač će besplatno ukloniti sve nedostatke i nedostatke na proizvodu koji su se pojavili tijekom normalne uporabe proizvoda. Popravak će se izvršiti najkasnije u roku od 45 dana od dana prijema proizvoda na popravak. Ako se proizvod ne može popraviti u spomenutom roku, kupac može zatražiti novi.

 

Jamstvo stupa na snagu danom kada se proizvod prodaje u maloprodaji, što dokazuje ovjerena jamstvena kartica ili originalna faktura.

U slučaju neopravdanog zahtjeva za jamstvom, naplaćujemo inspekciju i ispitivanje proizvoda.

Jamstvo potražuje prodavač kod kojeg je proizvod kupljen.

Jamstvo vrijedi ako je datum prodaje na jamstvenom listu potvrđen pečatom i potpisom prodavatelja. U slučaju da nije ispravno popunjen, dostavite izvorni račun.

Nakon isteka jamstvenog roka, pravo na polaganje prava na jamstvo istječe.


Komunikacija

Davatelj može kontaktirati kupca putem sredstava za komunikaciju na daljinu samo ako se korisnik tome izričito ne protivi. Reklamne e-adrese moraju biti jasno i nedvosmisleno označene kao reklamne poruke, a pošiljatelj mora biti jasno vidljiv. Korisnikova želja da ne prima reklamne poruke mora se bezuvjetno uzeti u obzir.

Sigurnost podataka

Predani smo trajnoj zaštiti svih osobnih podataka.

Koristit ćemo ih isključivo za slanje informativnog materijala, ponuda, računa, robe i ostale potrebne komunikacije.

Podaci o kupcima ni pod kojim uvjetima neće se proslijediti trećoj strani.

 

Korisnik je također odgovoran za zaštitu osobnih podataka osiguravajući sigurnost svog korisničkog imena i lozinke.


Ugovor o prodaji

Prodavatelj izdaje račun u pisanom obliku kupcu koji kupi proizvod iz internetske trgovine, s raščlambom troškova i obrazloženjem prava na odustajanje od kupnje vraćanjem kupljenog proizvoda, ako je to potrebno i moguće. Kupoprodajni ugovor u obliku narudžbenice pohranjuje se u elektroničkom obliku na poslužitelju prodavatelja i kupcu je dostupan u bilo kojem trenutku u njegovom korisničkom profilu.

Kupoprodajni ugovor između prodavatelja i kupca zaključuje se u trenutku kada kupac potvrdi narudžbu. Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti kupnje su fiksni i primjenjuju se na prodavatelja i kupca.

Povlačenje ugovora i povrat robe

Kupac ima pravo obavijestiti (putem e-pošte) u roku od 14 dana da odustaje od ugovora, bez potrebe da navede razlog. Povrat uplate prodavatelj mora izvršiti što je prije moguće, najkasnije u roku od 30 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora.

Ako je kupac već primio iznos ili robu i odustao od ugovora, mora vratiti potvrdu prodavaču u roku od 30 dana od obavijesti. U tom slučaju kupac neoštećenu robu u originalnom pakiranju, PREPORUČENO, o svom trošku šalje na adresu trgovine. Ne nadoknađujemo vam troškove poštarine (dostave). Vraćena roba mora se vratiti neoštećena i u istoj količini, osim ako je roba uništena, oštećena, izgubljena ili se njena količina smanjila bez krivnje kupca.

Ako vi kao kupac vratite proizvode bez originalne ambalaže ili je ova ambalaža uništena ili ako utvrdimo da proizvod pokazuje znakove uporabe prilikom vraćanja proizvoda, mi kao dobavljač zadržavamo pravo odbiti vaš povratak. Dakle, u ovom slučaju ne vraćamo novac vama, kupcu, i možemo vam vratiti proizvod. U tom slučaju poštarinu plaćate sami, kao kupac proizvoda.

Molimo vas da ne dajete izjave za proizvode nakon primitka, dok ne budete potpuno sigurni odgovara li vam proizvod ili ne, jer je to jedini način da vam vratimo mogući povrat bez nepotrebnih komplikacija.

U slučaju da želite otkazati narudžbu prije nego što je roba uklonjena, ne morate navesti razlog ove odluke.

Prigovori - Reklamacije

U slučaju reklamacije, kupac može, u skladu sa zakonskim ograničenjima, zatražiti zamjenu proizvoda, popravak ili povrat novca.

1.) Stvarna pogreška
Prodavatelj mora dostaviti robu potrošaču u skladu s ugovorom i odgovoran je za materijalne nedostatke robe koji se pojave u roku od dvije godine nakon primitka (članak 25. b ZVPot).
Razmatra se stvarna pogreška;
- ako proizvod nema svojstva potrebna za njegovu uobičajenu uporabu ili marketing,
- ako proizvod nema karakteristike potrebne za specifičnu uporabu za koju ga kupac kupuje, ali koje su prodavaču bile poznate ili su mu trebale biti poznate,
- ako artikl nema svojstva i značajke koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane kada je prodavač isporučio artikl koji se ne podudara s uzorkom ili modelom, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u svrhu obavijesti.
Prikladnost predmeta provjerava se drugim, besprijekornim predmetom iste vrste, kao i izjavama proizvođača ili izjavama na samom predmetu.
Izvršenje materijalnog nedostatka provodi se tako što kupac obavještava prodavatelja o stvarnom nedostatku poznatim kontaktima u zakonski propisanom roku i istovremeno omogućava pregled predmeta.
Pravo na utvrđivanje materijalnog nedostatka u članku detaljnije je regulirano odredbama Zakona o zaštiti potrošača.

Od trenutka isporuke pošiljke s naručenim proizvodima dostavljaču DPD-a ili GLS-a, prodavač nije odgovoran za slučajeve fizičkog oštećenja, uništenja ili gubitka pošiljke, kao ni ako u pošiljci nedostaje sadržaja ili ako pošiljka pokazuje znakove otvaranja. U tim slučajevima kupac mora pokrenuti postupak prigovora kod DPD ili GLS kurira.

U slučaju oštećenja obavijestite nas što prije putem e-maila na info@grinsot.si. Također, javite nam što prije ako se primljeni proizvod razlikuje od kupljenog, kako bismo u najkraćem mogućem roku uklonili kvar.

Politika privatnosti

Dio ovih Općih uvjeta je i Pravila o privatnosti koja su dostupna ovdje.

Prigovori i sporovi

Prodavatelj se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača.

Prodavatelj je dužan uspostaviti učinkovit sustav za postupanje s reklamacijama i imenovati osobu s kojom, u slučaju problema, kupac može kontaktirati telefonom ili e-poštom. Postupak prigovora dostupan je na web stranicama koje su jednostavne za upotrebu i povjerljive.

Prodavatelj će potvrditi primitak žalbe u roku od pet radnih dana, obavijestiti kupca koliko će vremena trebati riješiti i obavještavat će ga o tijeku postupka.

Prodavač je svjestan da je bitna značajka potrošačkog spora, barem što se tiče sudskog rješavanja, njegov nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih u rješavanju samog spora. To je ujedno i glavna prepreka da potrošač ne pokrene spor na sudu. Stoga davatelj nastoji najbolje što može riješiti sve sporove sporazumno.


Pravna obavijest i izjava pri kupnji sjemena

Grinšot.si (Mangor d.o.o.) djeluje u skladu sa Zakonima i ni u kojem slučaju ne promiče, obraća se ili potiče radnje koje su u suprotnosti s njima; korisnici su neovisno odgovorni za svoje postupke.

Upoznavanjem i prihvaćanjem ovih Općih uvjeta, korisnik istovremeno podnosi izjavu:
- odrasla sam osoba starija od 18 godina;
- sjeme kupujem za uspomenu;
- suvenir - sjeme neću koristiti za klijanje, uzgoj i proizvodnju biljke i biljnih derivata;
- nisam mentalno bolesna osoba, osoba s privremenim mentalnim poremećajem, teškom mentalnom retardacijom ili u procesu ovisnosti ili rehabilitacije;
- Poštujem nacionalno zakonodavstvo (Zakon o proizvodnji i prometu ilegalnih droga (UL RS 108-5025 / 1999), Kazneni zakon (KZ-1; UL RS 55-2296 / 2008), Uredba o klasifikaciji ilegalnih droga (UL RS 45-1909 / 2004), Zakon o sjemenu poljoprivrednog bilja (SL RS, br. 58/02, 45/04-ZdZPKG, 86/04, 41/09, 32/12, 90/12 - ZdZPVHVVR)) i međunarodno zakonodavstvo, I Svjestan sam toga, ne kupujem s namjerom da svjesno ili eventualno kršim važeće propise i suvereno i neovisno prihvaćam odgovornost svoje odluke o kupnji; svjestan da se nasilnicima prijeti zatvor i novčane kazne.

Sjeme se prodaje u originalnom pakiranju. Klijanje sjemena kanabisa i uzgoj kanabisa ilegalni su u Republici Sloveniji i većini zemalja.

Tvrtka Mangor d.o.o. zadržava pravo odbiti kupnju sjemena kanabisa putem grinšot.si, u slučaju valjanih razloga koji bi ukazivali na postupanje suprotno sadržaju ove Pravne obavijesti, te ne pružiti ili pružiti kupcu bilo kakve informacije o klijanju sjemena i usjeva jer je protuzakonito klijanje i sjeme se prodaje za klijanje u Sloveniji i većini zemalja EU, tako da prodavač to možda neće poticati.

Želimo vam puno ugodnih i povoljnih kupnji u našoj internetskoj trgovini!